Στον συνάδελφο μας Λευτέρη Καστρίσιο απενεμήθη τιμητική διάκριση από την περιφερειακή αρχή

perif_aigaiopel_enimerosi_42blue_1small

lefteris_kastrisios

Στα πλαίσια των εργασιών της ειδικής συνεδρίασης του Περιφερειακού Συμβουλίου Νοτίου Αιγαίου η περιφερειακή αρχή απένειμε στον συνάδελφο μας Λευτέρη Καστρίσιο τιμητική διάκριση.   

 

 

 

….θα ήθελα ειλικρινά μέσα από την καρδιά μου να  αφιερώσω αυτή την τιμητική διάκριση, στους συναδέλφους μας σε όλη την περιφέρεια και στα Δωδεκάνησα και στις Κυκλάδες, που πραγματικά καθημερινά κάτω από δύσκολες συνθήκες υπερβάλλοντας εαυτούς προσφέρουν έργο….

 

  • Εύη Αριστείδου Γενική Διευθύντρια Εσωτερικής  Λειτουργίας

Πριν αρχίσουν οι εργασίες της ειδικής συνεδρίασης του Περιφερειακού Συμβουλίου, καλούμε τον χωρικό Αντιπεριφερειάρχη Κυκλάδων κ. Γεώργιο Λεονταρίτη και τον κ. Λευτέρη Καστρίσιο πρώην Γενικό Διευθυντή Αναπτυξιακού Προγραμματισμού της Περιφέρειας για την απονομή τιμητικής διάκρισης.

  • Γιώργος Λεονταρίτης Χωρικός Αντιπεριφερειάρχης Κυκλάδων

Σεβασμιότατοι, σεβαστέ πατέρα, κύριε περιφερειάρχα, κύριοι δήμαρχοι, αγαπητοί συνάδελφοι στον πρώτο και δεύτερο βαθμό τοπικής αυτοδιοίκησης, κυρίες και κύριοι. Συμβαίνει στη ζωή μας, σε όλους πιστεύω, σ’ αυτή τη διαδρομή να συναντήσουμε πάρα πολλούς ανθρώπους, τον καθένα για διαφορετικούς λόγους. Εμένα η τύχη και η μοίρα μου έφερε μπροστά μου στην πρώτη εμπειρία μου στην διοίκηση, έναν άνθρωπο με τον οποίο η σχέσεις μας κοινωνικά ήταν σ’ ένα πολύ καλό επίπεδο χωρίς να υπάρχει κάτι το ιδιαίτερο περισσότερο από τις κοινωνικές σχέσεις καθημερινότητος. Ευχαριστώ το Θεό γιατί για μένα ο Λευτέρης ο Καστρίσιος ήταν ένα σχολείο. Σ’ αυτά τα 2,5 χρόνια έμαθα πάρα πολλά από τις γνώσεις του, από το ήθος του, από τη συμπεριφορά του και ειλικρινά θα είναι τεράστιο το κενό που αφήνει δίπλα μου σ’ αυτό το πολύ δύσκολο έργο που έχει ο χωρικός αντιπεριφερειάρχης Κυκλάδων με τα 24 διάσπαρτα νησιά στο αρχιπέλαγος μας. Λευτέρη σ’ ευχαριστώ πάρα πολύ, ευχαριστώ τον περιφερειάρχη που μου έκανε την τιμή να είμαι εγώ αυτός που θα σου δώσω αυτή την τιμητική πλακέτα ως ελάχιστο δείγμα της αναγνώρισης που τυγχάνεις και από τον περιφερειάρχη και από το σύνολο του περιφερειακού συμβουλίου αλλά πιστεύω ακράδαντα και από όλους τους συναδέλφους σου με τους οποίου είχες συνεργασία διαχρονικά σου εύχομαι ότι καλύτερο στη ζωή σου προσωπικά οικογενειακά και εύχομαι και ελπίζω να σε έχομε κοντά μας έστω και άτυπα αλλά πολύ ουσιαστικά.

  • Λευτέρης Καστρίσιος Γενικός Διευθυντής Αναπτυξιακού Προγραμματισμού

Θα ήθελα να ευχαριστήσω την περιφερειακή αρχή για την ιδιαίτερη τιμή που μου κάνει αλλά και για την εξαίρετη συνεργασία που είχαμε πραγματικά αυτά τα 2,5 χρόνια που πορευτήκαμε μαζί , όμως θα ήθελα να ευχαριστήσω  και την προηγούμενη περιφερειακή αρχή η οποία αρχικά μου εμπιστεύθηκε αυτή τη θέση αυξημένης ευθύνης  και με την οποία επίσης είχα μια πάρα πολύ καλή συνεργασία . Όμως θα πρέπει να ευχαριστήσω  πάρα πολύ και όλους του περιφερειακούς συμβούλους όλων των παρατάξεων που όλα αυτά τα χρόνια μας εμπιστεύθηκαν υπερψηφίζοντας τις υπηρεσιακές εισηγήσεις σε όλα τα περιφερειακά συμβούλια και στις επιτροπές που συμμετείχαν. Τέλος  και επειδή πιστεύω ότι μέσα από αυτή την τιμητική διάκριση βραβεύεται κάποιο επιτυχημένο έργο και επειδή πάντα πιστεύω ότι ένα επιτυχημένο έργο δεν αφορά σε έργο ενός ανθρώπου,  αλλά αφορά σε ένα συλλογικό έργο πολλών ανθρώπων, θα ήθελα ειλικρινά μέσα από την καρδιά μου να  αφιερώσω αυτή την τιμητική διάκριση στους συναδέλφους μας σε όλη την περιφέρεια και στα Δωδεκάνησα και στις Κυκλάδες που πραγματικά καθημερινά κάτω από δύσκολες συνθήκες υπερβάλλοντας εαυτούς προσφέρουν έργο μέσα σ’ αυτή την κρίση, μέσα σε μια νησιωτική περιφέρεια, μέσα σε μια υποστελεχωμένη περιφέρεια, με αυτή την πολυνομία, με τη μη κωδικοποίηση της νομοθεσίας, με την αλληλοεπικάλυψη αρμοδιοτήτων , με τη γραφειοκρατία, με όλα  αυτά. Εκ μέρους λοιπόν όλων των συναδέλφων μου και εμένα σας ευχαριστώ πάρα πολύ. Ευχαριστώ όλους σας.

Πηγή video : https://diavlos.grnet.gr

%cf%80%ce%b7%ce%b3%ce%ad%cf%82-video-%ce%b4%ce%b9%ce%b1%cf%85%ce%bb%ce%bf%cf%83

Επεξεργασία αποσπάσματος video : https://eperifereia.wordpress.com

perif_aigaiopel_enimerosi_42blue_1small

